Forum Nasza Szkapa Strona Główna Nasza Szkapa
forum ło qniach

odwiedź naszą stronę:

www.naszaszkapa.pl

Nie pytaj, co Szkapa może dać Tobie. Zapytaj, co Ty możesz dać Szkapie?

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Początki

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Nasza Szkapa Strona Główna -> O koniach na poważnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arton
źrebak
źrebak

PostWysłany: Pon. 04 Maj. 2009, 23:21    Temat postu: Początki Odpowiedz z cytatem

Siemka
Nie wiem czy w dobry dział pisze jak cos dajcie ochrzan Wink
Jestem początkujący i bardzo zainteresowalo mnie jezdziectwo znaczy spodobało mi sie juz dawno ale kiedys trzeba zacząc na powaznie. Co powinien wiedziec na początek o jezdzie- moze jakies dobre ksiązki, filmy ? z Praktyką u mnie ciezko choc widziałem jak robią to inni. Teren pod konie mam super. Moze jakies konkretne rasy koni które nie są trudne i wybaczają małe błedy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Zagadaj na GG
Broker
roczniak
roczniak

PostWysłany: Wto. 05 Maj. 2009, 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj, czy dobrze zrozumiałam, ze chcesz kupić konia, nie potrafiąc na nich jeździć?? i nie mając pojęcia o nich?? Uważam, że powinieneś najpierw zdobyć solidne podstawy pod okiem instruktora,zanim zaczniesz myśleć o własnym koniu, bo sam możesz zrobić krzywdę koniowi i sobie.
Powrót do góry
Arton
źrebak
źrebak

PostWysłany: Wto. 05 Maj. 2009, 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakup konia zostawiam na sam koniec ale orientacyjnie chciał bym wiedziec w jakich cenach sie mieszam.
Powrót do góry
Broker
roczniak
roczniak

PostWysłany: Wto. 05 Maj. 2009, 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ceny koni są tak samo różne jak np. samchodów. Możesz znaleść konia za 3 tyś ale również 200 tyś.
Powrót do góry